Degree Life


Assalamualaikum semua.. Haii..lama dah tak berkarya tulis panjang merepek merapu makan kerepek ikan kerapu (ayat biasa blogger guna kalau lama dah tak post something kan)..hahhaaa.. Okay..jadi apa agak-2 nya yang saya nak kongsikan dengan korang kali nii? cubalah teka.. tak nak bagitau,.. haa.. cuba cuba..

hahhaa.. apalahh punya soalann kann.. tak patut betul laa.. tah pape jee mamat nii.. maaflah saya bukannya penulis yang baik.. just menulis untuk meluamgkan masa menghabiskan masa daripada buat aktiviti tah pape.. at least dengan menulis dapat laa saya share saya punya life dengan orang kan. =) ...
photoshoot kelas AC2203K
Okay laa. kalau korang tengok gambar kat atas ni pon korang boleh tau kan saya nak citer psal apa? haaa.. jadi, kali ni saya nak cerita mengenai "degree life" saya..lebih tepat permulaan zaman ijazah saya.. huhhu.. 

Gambar di atas merupakan gambar kelas pertama yang kami ambil. Pada mulanya ingatkan semua dah ada, rupanya ada seorang yang tak dapat hadir kerana masalah kesihatan. Dalam kelas ni majoritinya lahir pada bulan Mac.. mcm Mac Baby Class laa. hahhaa.. ngada betul laaa.. Semua sekali dalam kelas asalnya 30 tapi disebabkan beberapa perkara kini tinggal 29. perkara apa? nak tahu? hahhaa.. okay.. kami semua asalnya intake untuk penerapan UiTM jadi dalam list nama tu termasuk laa smua nama2 students yang dapat.. dalam list tu ada juga nama mereka2 yang dah pergi ke Professional ACCA.. So,yang mana dah masuk ACCA tu xdk laa kat dalam nii.. haaaa.. 

SORRY.. apalah aku ni..sepatutnya bagitau laa dlu kann blajar ktne.. kami semua pelajar2 ijazah sarjana muda kepujian perakaunan UiTM Puncak Alam.. haaa.. baru betul... hahaha.. 

Macam biasalah kan.. mula2 masa kenal.. xd ice breaking..so semua mcm kekok lagii. masih dgn kwan2 lama lagii.. but time flies and make us more close... =) .. 

Okay laa.. tu je nak citer for now.. hahaa.. cm xd pape pon kan.. tulaa.. perasan jgak laa. tapii apa nak buat.. xtau nak citer apaa.. hahaha..

Lastly i'm gonna wish GOOD LUCK to all of my classmates in whatever they want to do especially graduate on time.. =)

Comments

Popular posts from this blog

Rindu

Hari Raya Kita....2015, August 1